неділя, 31 січня 2016 р.

Нещодавно знайшла дуже цікаву дитячу роботу. Вона мене неймовірно вразила. Прочитайте і ви - шановні колеги.

Майбутній учитель. Учитель моїх дітей… Який він?
Звичайно, найкращий!
Він – красивий, привабливий, відкритий, з ним хочеться спілкуватися, ділитися думками, успіхами і невдачами, надіями і мріями.
Він – розумний. Знає все про все на світі. З ним завжди цікаво, бо він – веселий, кмітливий, грає на гітарі, гарно танцює, має чудове почуття гумору.
Він – креативний, завжди щось вигадує, придумує, шукає, відкриває. З ним в Карпати на лижах, з аквалангом до Чорного моря, на човні вниз по Дніпру до Хортиці, з рюкзаком по рідному краю – звична справа.
Він – сучасний, модний, одягається зі смаком, некрикливо, елегантно; з комп’ютером на ти, вміє водити автомобіль, цікавиться футболом, займається боксом і пише вірші.
Він – справжній друг, надійний, вірний, на нього завжди можна покластися.
Він – вдячний син своїх батьків, люблячий, уважний.
Він – актор, досконало володіє своїм голосом, тілом. Завжди усміхнений, веселий, упевнений у собі, легко долає життєві труднощі. Цілеспрямований, наполегливий, вміє працювати красиво, вчить цьому інших, бо саме праця, за словами, Вольтера, позбавляє людину від трьох зол: від голоду, нудьги і злиднів.
Він – патріот, любить свою землю, рідну українську мову, живе у нього в серці і мамина пісня, і бабусина казка, і батькове слово, і дідусева наука.
Він любить красу – красу природи, красу людської душі, людських відносин, зберігає і примножує її.
Він – мрійник, в його планах змінити все на Землі на краще. А в його душі живе любов – любов до всього сущого на планеті, любов творча, життєстверджуюча.
Він – невиправний оптиміст, любить життя, бачить все краще навколо себе, радіє сонцю і квітам, вранішній росі і осінньому дощу, першим несміливим сніжинкам і весняній повені, співу соловейка на калині і куванню зозулі, кумканню жаб на вечірній зорі і шелест вітру у верховітті дерев, гудінню тролейбуса на міських вулицях і лунким крокам запізнілих пішоходів на вечірніх вулицях.
Він – чудовий фахівець у галузі педагогіки і психології, володіє мудрістю виховання, уміннями запалити дитячі душі нестримною жагою до знань, жагою пізнати таємниці навколишнього світу і себе, бажанням стати кращими, неповторними – справжніми Людьми, залишити після себе на землі на згадку нащадкам добрі діла і світлу пам’ять.
Тактовний, ввічливий, сердечний, совісний, людяний – такий він завжди. У такого вчителя учні – найкращі, найталановитіші, бо він допомагає їм розпізнати і розвинути свої здібності, відкрити таланти, зберегти здоров`я – моральне і фізичне.
І, звичайно, він – щасливий, адже тільки щасливий учитель може виховати щасливих учнів, які підуть далі його, у яких він потім буде вчитися.
Такого Учителя я вибрала б для своїх дітей. Нового Сухомлинського, Захаренка, Амонашвілі.

Де ти, такий Учителю? Мої діти вже люблять тебе!

Немає коментарів:

Дописати коментар