Звичайно, найкращий!
Він – красивий, привабливий, відкритий, з ним хочеться спілкуватися,
ділитися думками, успіхами і невдачами, надіями і мріями.
Він – розумний. Знає все про все на світі. З ним завжди цікаво, бо він
– веселий, кмітливий, грає на гітарі, гарно танцює, має чудове почуття гумору.
Він – креативний, завжди щось вигадує, придумує, шукає, відкриває. З
ним в Карпати на лижах, з аквалангом до Чорного моря, на човні вниз по Дніпру
до Хортиці, з рюкзаком по рідному краю – звична справа.
Він – сучасний, модний, одягається зі смаком, некрикливо, елегантно; з
комп’ютером на ти, вміє водити автомобіль, цікавиться футболом, займається
боксом і пише вірші.
Він – справжній друг, надійний, вірний, на нього завжди можна покластися.
Він – вдячний син своїх батьків, люблячий, уважний.
Він – актор, досконало володіє своїм голосом, тілом. Завжди усміхнений,
веселий, упевнений у собі, легко долає життєві труднощі. Цілеспрямований,
наполегливий, вміє працювати красиво, вчить цьому інших, бо саме праця, за
словами, Вольтера, позбавляє людину від трьох зол: від голоду, нудьги і злиднів.
Він – патріот, любить свою землю, рідну українську мову, живе у нього в
серці і мамина пісня, і бабусина казка, і батькове слово, і дідусева наука.
Він любить красу – красу природи, красу людської душі, людських
відносин, зберігає і примножує її.
Він – мрійник, в його планах змінити все на Землі на краще. А в його
душі живе любов – любов до всього сущого на планеті, любов творча,
життєстверджуюча.
Він – невиправний оптиміст, любить життя, бачить все краще навколо
себе, радіє сонцю і квітам, вранішній росі і осінньому дощу, першим несміливим
сніжинкам і весняній повені, співу соловейка на калині і куванню зозулі,
кумканню жаб на вечірній зорі і шелест вітру у верховітті дерев, гудінню тролейбуса
на міських вулицях і лунким крокам запізнілих пішоходів на вечірніх вулицях.
Він – чудовий фахівець у галузі педагогіки і психології, володіє
мудрістю виховання, уміннями запалити дитячі душі нестримною жагою до знань,
жагою пізнати таємниці навколишнього світу і себе, бажанням стати кращими,
неповторними – справжніми Людьми, залишити після себе на землі на згадку нащадкам
добрі діла і світлу пам’ять.
Тактовний, ввічливий, сердечний, совісний, людяний – такий він завжди.
У такого вчителя учні – найкращі, найталановитіші, бо він допомагає їм
розпізнати і розвинути свої здібності, відкрити таланти, зберегти здоров`я –
моральне і фізичне.
І, звичайно, він – щасливий, адже тільки щасливий учитель може виховати
щасливих учнів, які підуть далі його, у яких він потім буде вчитися.
Такого Учителя я вибрала б для своїх дітей. Нового Сухомлинського,
Захаренка, Амонашвілі.
Де ти, такий Учителю? Мої діти вже люблять тебе!
Немає коментарів:
Дописати коментар